duminică, 17 martie 2013

Romtelecom ClickNet by Graffiti BBDO

Pe aer de astazi:



Romtelecom a fost probabil pitch-ul anului 2008 si, desi eu am lucrat doar pe pitch, si nu sunt titular in echipa de cont, sunt chiar mandru de noua campanie Romtelecom pe care am dezvoltat-o la Graffiti.

Cu mintea mea de planner, apreciez faptul ca executiile dramatizeaza oferta. Nu produsul generic (despre internet, sau despre telefonie fixa), ci dramatizeaza fix ceea ce vezi la sfarsit pe carton. Scufita Rosie era despre minute de convorbire fara numar fara numar fara numar, iar spotul Click Net e despre download usor. Asta e o abordare care a reusit doar la Romtelecom si Cosmote.

In cazul Vodafone sau Orange, foarte rar povestea spotului e despre oferta din cartonul de la final. Spoturi lor foarte emotionale sunt perfecte pentru a transmite valori si personalitatea brandului. Ceea ce e foarte important, dar nu suficient. Nu poti sa spui doar povesti generice si sa neglijezi USP-ul bazandu-te ca oamenii vor observa ca acel carton obosit de la final s-a schimbat cu unul de aceeasi culoare si timp de 2 sau 3 secunde iti spune o oferta noua. Pentru ca eu nu cred ca se intampla. Oamenii nu isi dau seama ca e o oferta noua, si, oricum, nimic din spotul tau nu-i ajuta sa inteleaga si sa tina minte oferta.

Later edit: si ca sa-mi dau singur contra-exemplu, exista cel putin doua spoturi Vodafone care dramatizeaza foarte misto oferta (link link).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu