duminică, 17 martie 2013

RCA misto

E tricky sa promovezi RCA. Pentru ca e un produs atipic: eu il cumpar, dar nu eu beneficiez de el. Deci calitatea (respectabilitatea companiei din spatele asigurarii) RCA-ului mi-e indiferenta. Daca e cazul, cel pe care-l lovesc cu masina trebuie sa-si bata capul cu recuperat bani de la compania respectiva. Pe mine ma intereseaza doar sa fie cat mai ieftin, si cat mai la indemana.

Asa ca mi-a placut abordarea baietilor de la RCA-ieftin.ro : au umplut orasul cu stickere, dar in loc sa-ti spuna ca la ei gasesti cel mai ieftin RCA, pe stickere iti spune doar : "nu-ti mai face RCA, inainte sa intri pe Google!". Atat. Fara adresa de web, fara branding, fara pret. In schimb au cumparat prima pozitie din linkurile sponsorizate cand dai search dupa RCA pe Google.



De ce mi-a placut?
Pentru ca ad-ul lor iti da un sfat de bun simt (informeaza-te inainte sa cumperi) pe care chiar nu ai de ce sa nu-l urmezi, si se asigura ca, daca faci asta, ajungi fix in bratele lor (au prima pozitie in sponsored links pe google search dupa RCA) fara sa iti bage brandul pe gat (fara branding pe stickere).



Foarte misto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu